lauantai 7. toukokuuta 2016

Elämä on parasta just nyt

Pitkä viikonloppuvapaa, auringonpaiste ja lämpö, voiko olla mitään parempaa?

Olen tehnyt ruusupergolan perustuksia ja tänään oli valupäivä. Olen kuljettanut tomaatteja sisään ja ulos ja päättänyt, että tänään ne jäävät kasvihuoneeseen hallaharson alle. Olen lannoittanut tuija-aitoja kaksin kappalein. Juuttunut naapureiden kanssa toviksi jos toiseksikin juttelemaan ilman kiirettä minnekään. Olen tavannut ex-tempore veljen perhettä pihavisiitillä. Olen paljuillut, pihasaunannut ja istunut terassilla nauttimassa lämpimästä kesäillasta. Olen puuhastellut pihamaalla sitä sun tätä ja nauttinut. Ihan kuin olisi ollut pidempikin vapaa!

Elämä on parasta just nyt!

4 kommenttia:

  1. Ihan parasta :) Kaunis tulppaani ja pionikin jo noin pitkällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tää pioni on siirretty viime kesänä äidiltäni monen sadan kilometrin päästä. Ei ollut millänsäkään! Ihmeellistä :)

      Poista
  2. Cairn-terrieri? Minullakin on vähän yli 1-vuotias!

    VastaaPoista